Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris part natural tarragona. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris part natural tarragona. Mostrar tots els missatges

dijous, 30 de maig del 2013

L.AIGUA EN EL PART


L.ús de la banyera durant el treball de part és un gran recurs per l´alleugerament del dolor.
A partir de 5-6 de dilatació quan la llevadora ofereix  la banyera, s´observa posteriorment que la sensació de la contracció baixa i es pot tolerar molt millor el dolor de part. Podríem dir que en una escala de 0 a 10, passem de notar el dolor de la contracció de 10 a 6, és a dir les contraccions no es paren, però es noten molt més suaus i per tant millora la percepció del dolor. A més, l´aigua afavoreix la relaxació en tots els aspectes, des del muscular fins a l´emocional i sense cap dubte és un gran recurs durant la fase més activa de la dilatació.

dilluns, 27 de maig del 2013

BENVINGUTS A NÉIXER AL PIUS






Som una referència en atenció al part respectat i ho celebrem inagurant aquest blog en la Setmana Internacional del            
Part Respectat 2013.






Aquest testimoni del 2010 publicat al Diari de Tarragona 
ja tenia el mateix títol que el nostre blog!! 
Moltes gràcies Silvia per les teves paraules!

      Néixer al Pius

   SÍLVIA RICARD NEUS | 07/05/2010 08:31
La decisió de tenir la nostra segona filla a l’hospital de Valls va ser un bon encert.
Com diuen, cada part és ben diferent, tot i que aquest  va ser tan llarg i dur com el primer, res va tenir a veure amb com ens vam sentir atesos en l’un i en l’altre. Des de la primera visita al Pius i fins al dia en què vam sortir amb la nostra filla en braços ens vam sentir molt acollits, tot el personal ens va transmetre l’escalfor que tant et fa falta en moments així. I, és clar, això s’agraeix!
Segurament moltes d’aquestes persones que  vau cuidar-nos durant la nostra estada no recordeu el nostre pas, però nosaltres sí i per això, des d’aquí,  volem fer-vos arribar el nostre agraïment i enviar-vos un reconeixement molt sincer des del punt de vista professional i sobretot humà.
Sens dubte, la vam encertar triant el Pius!