dimecres, 10 de juny de 2015

NAIXEMENT DE CARLA


Tot va començar un 12 de maig, al matí vaig començar amb contraccions, s'apropava l'hora. Comptàvem amb l'ajuda de la Inma, amiga i llevadora del Pius que va acceptar per acompanyar-nos en la dilatació. Voliem que tot fos natural, donar temps a la Carla i respectar-la en el seu ritme.


Vam fer molt bon equip, el papa, la Inma, la Carla i el meu cos. Tots plegats vam aconseguir que jo aguantès bé les contraccions a casa, com no habia d'aguantar... La casa semblava un spa! Pilota, espelmetes, banyera, massatgets..., i sobre les 10 de la nit anavem a l'hospital.

 Vam acabar de dilatar, i vam començar la feina d'ajudar a sortir a la nostra filla. Pero passades unes hores, la Inma va veure que no acabava de baixar... I a partir d'aquí vam haver de començar a medicar, havien passat moltes hores, estavem molt cansats... Ho vam intentar de moltes maneres, però la Carla no volia sortir. 


Cap a les 11 del matí del dia 13, els ginecòlegs van decidir fer cesarea. Si que van passar moltes hores, però jo estic molt contenta de que aquesta fos la última opció. Vam lluitar molt per que el part fos natural. Però quan va sortir la Carla, amb 4'885kg vam entendre que els bebés són molt intel•ligents, i probablement ella ja sabia que no hi podria passar pel canal de part.


 Tot i així, m'emporto un record fantàstic de tota la feina feta, de l'acompanyament meravellós de la Inma, de les bones decisions preses per l'equip de ginecòlegs i també de l'equip quirúrgic que tot i els meus dolors i els meus nervis van tenir molta paciència i em van tractar molt bé. Sens dubte el meu part va ser una barreja de part natural i cesarea necessària, pero sobre tot molt respectat. Moltes gràcies a tot l'equip de l'Hospital Pius de Valls. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada